شناسه خبر:67217
1401/12/23 10:33:10

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری همدان از اتمام چهار پروژه مهم در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران، مدرسه اُتیسم، پُل غدیر و بیمارستان اکباتان آماده افتتاح هستند.

مسلم مخفی پیرامون عدم افتتاح چهار پروژه مهم در همدان که قرار بود تا پایان سال افتتاح شود اظهار کرد: چهار پروژه مهم در استان شامل شهرک بنکداران، مدرسه اُتیسم، پُل غدیر و بیمارستان اکباتان آماده افتتاح هستند.
وی در رابطه با عدم افتتاح شهرک بنکداران توضیح داد: واحدهای صنفی درحال استقرار هستند، اما مشکلات صنفی وجود دارد، چراکه با افتتاح این طرح، بنکداران باید راسته حسین‌خانی را تخلیه کنند؛ بنابراین ترجیح می‌دهند پس از بازار شب عید به آن شهرک منتقل شوند.
سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به آماده بودن پُل غدیر، توضیح داد: آسفالت‌ریزی این طرح انجام شده و آماده است، بنابراین شهرداری باید آن را افتتاح کند.
وی در رابطه با بیمارستان اکباتان اظهار کرد: این بیمارستان آماده و تجهیز شده، اما مشکلاتی در برق‌رسانی وجود دارد که باید از خیابان‌های اصلی باشد و نیازمند حفاری است، اما پلیس می‌گوید درحال حاضر ترافیک نوروزی وجود دارد و حفاری‌ها به بعد از عید منتقل شود.
سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به تکمیل پروژه مدرسه اُتیسم، بیان کرد: این مدرسه آماده افتتاح است و اداره کل نوسازی مدارس به دنبال این است تا در برنامه‌ای این مدرسه را افتتاح کند.

شناسه خبر 67217