شناسه خبر:67329
1401/12/25 10:02:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بانه از تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان بانه برای بهره‌مندی مسافرین آماده ارائه خدمات می‌باشند خبر داد.

محمد حسینی اظهار کرد: اسکان فرهنگیان و سالن‌های مدیریت بحران شهرداری، توحید، شهید نصرالهی آموزش و پرورش و همچنین تعیین محل‌هایی برای اسکان مسافرین آماده ارائه خدمات هستند و به احتمال فراوان مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
وی افزود: در اجرای شیوه‌نامه ستاد اجرایی سفر و در قالب کمیته‌های ده گانه برنامه‌های متنوعی در راستای کیفیت‌بخشی خدمات به میهمانان نوروزی طراحی و در حال عملیاتی شدن است.
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بانه ادامه داد: شاخص مهم این برنامه‌ریزی بومی‌سازی دستور العمل کشوری بر اساس نیازهای شهرستان بانه با حفظ شاکله اصلی و بر اساس خلاقیت و نوآوری و محوریت فرهنگ و هنر است.
حسینی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های بهاره و صنایع دستی، برگزاری مسابقات بازی‌های بومی محلی، ارائه غذاهای محلی به مسافران، تجمیع ادارات خدمت‌رسان و راهنما در ورودی شهر، ایجاد پارکینگ‌های موقت و رایگان در محدوده مجتمع‌های تجاری، راه اندازی کمپین نه به پلاک 61 توسط همشهریان به جهت جلوگیری از بروز ترافیک و اجرای کمپین 60-3٠ در گردنه خان است.

شناسه خبر 67329