شناسه خبر:67364
1401/12/27 09:52:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه یکی از خدماتی که در سال جاری با پیگیری هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و حمایت ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد، رایزنی برای دریافت سهمیه و برگزاری سفر به مشهد مقدس بود گفت 110 نفز اط فعالان رسانه‌ای استان در پنج مرحله ه مشهد مقدس مشرف شدند

زهره پوروهابی در جمع خبرنگاران با تأکید بر جایگاه رسانه و خبرنگاران در جامعه امروز، اظهار کرد: یکی از وظایف خانه مطبوعات تسهیل‌گری و ارائه خدمات متنوع برای رفاه حال فعالان رسانه‌ای است.
وی با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه استان، گفت: یکی از خدماتی که در سال جاری با پیگیری هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و حمایت ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد، رایزنی برای دریافت سهمیه و برگزاری سفر به مشهد مقدس بود.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه با موافقت دکتر اسماعیلی سهمیه 150 نفری برای خبرنگاران با اقامت سه‌روزه در هتل فرهنگ و هنر مشهد درنظر گرفته شد، افزود: با تلاش و پیگیری همکاران به‌ویژه آقای گل‌محمدی در پنج مرحله 110 نفر از فعالان رسانه‌ای استان به این سفر معنوی مشرف شدند.
پوروهابی ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که خانه مطبوعات استان بتواند در سال آتی نیز سفرهایی را برای اعضای خود طراحی و اجرا کند.
وی با اشاره به برخی خدمات ارائه‌شده، گفت: در آستانه سال نو پیگیری‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار انجام شد که توانستیم 120 بسته با همکاری شرکت تعاون روستایی استان همدان در بین فعالان رسانه‌ای استان توزیع کنیم.
پوروهابی در ادامه به تشکیل تیم فوتسال «رسانه‌ورزش» اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده این تیم در نخستین دوره مسابقات خانه‌های مطبوعات ایران جام شهدای رسانه در سال آینده شرکت خواهد کرد.
مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با تأکید بر لزوم تقویت خدمات ارائه‌شده در حوزه ورزش، گفت: برای بانوان فعال رسانه‌ای که اکثریت این جامعه صنفی را تشکیل می‌دهند نیز با مجتمع فرهنگی ورزشی آبشار برای ارائه خدمات متنوع ورزشی رایزنی انجام شد که از ابتدای سال آینده بانوان رسانه‌ای در شهر همدان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
پوروهابی در پایان ضمن تأکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد برای شهرستان‌ها هم جهت ارائه خدماتی مناسب با امکانات موجود رایزنی کنیم، خاطرنشان کرد: به دنبال گسترش چتر حمایتی برای تمامی فعالان رسانه‌ای استان هستیم.

شناسه خبر 67364