شناسه خبر:67644
1402/1/21 09:01:17

سپهرغرب، گروه خبر: فراخوان شرکت در پنجمین جایزه رسانه‌ای پینووس (قلم) استان کردستان به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج منتشر شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره «پینووس» به‌صورت فصلی به‌منظور ارتقای سطح روابط بخش خصوصی و نظام رسانه و استفاده متقابل از ظرفیت‌های موجود برگزار می‌شود و آثار برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
سید کمال حسینی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» ضرورت دارد همه نهادهای بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی برای تحقق این شعار تلاش کنند چون نقش نظام رسانه به‌عنوان رکن اصلی جریان آزاد اخبار و اطلاعات کلیدی است و باید بستر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های آن فراهم شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، پدیده مهار تورم با رشد تولید اتفاق می‌افتد و برای عملیاتی کردن این تفکر، افزایش سطح همکاری دولت با بخش خصوصی و رسانه بیش از پیش اهمیت دارد بنابراین ضروری است در این راستا برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی اجرا شود تا تمام ظرفیت‌ها به فرصت، اشتغال، تولید و ثروت تبدیل شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره و جایزه رسانه‌ای «پینووس» در محورهای گزارش، یادداشت، مصاحبه و عکس برگزار می‌شود، یادآور شد: اتاق بازرگانی سنندج در نظر دارد با همکاری عکاسان خبری کردستان و همزمان با برگزاری روز ملی صنعت و معدن در سنندج نمایشگاه عکس «صنعت کردستان در آیینه تصویر» را در حوزه‌های بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن برگزار کند.
حسینی اظهار کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در پنجمین دوره رویداد فرهنگی، رسانه‌ای «پینووس» می‌توانند حداکثر تا پنجم خرداد سال جاری آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس info@sanandajccim.ir و یا شماره مجازی 09183849122 ارسال کنند.

شناسه خبر 67644