شناسه خبر:67736
1402/1/22 09:23:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر در نقاط شهری و روستایی، پروژه‌های مختلفی در زمینه توسعه، تقویت و بهبود سرویس‌های قابل ارائه اجرا می‌کند.

آزاد حکمت اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد و 608 میلیون ریال در روستاهای کشنه، نمشیر، زرواو علیا، ساله و انجینه قول از توابع شهرستان بانه مرکز مستقل مخابراتی به‌منظور توسعه و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی ایجاد شده است.
وی افزود: با اجرای این پروژه پورت‌های تلفن ثابت افزایش و نسبت به ظرفیت‌سازی پورت‌های ADSL اقدام شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در روستاهای نمشیر، زرواو علیا و ساله هر کدام 128 پورت تلفن ثابت و 64 پورت ADSL ظرفیت‌سازی شده است.
حکمت همچنین یادآور شد: برای هر کدام از روستاهای کشنه و انجینه قول نیز 64 پورت تلفن ثابت و 32 پورت ADSL دایر شده است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان کوتاهی از ظرفیت‌سازی در این روستاها می‌گذرد شاهد استقبال چشمگیر ساکنین این روستاها جهت ثبت‌نام و استفاده از سرویس‌های مخابراتی هستیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه سرویس‌های مخابراتی به ویژه دیتا به عنوان نیازهای اساسی در سبد زندگی مردم استان جاگرفته است اضافه کرد: این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه زودهنگام خدمات مخابراتی با کیفیت بالاتر در نقاط شهری و روستایی پروژه‌های مختلفی را برای توسعه، تقویت و بهبود سرویس‌های قابل ارائه اجرا می‌کند.
حکمت نظر به مطالبه و تقاضای مشترکان مراکز روستایی به اینترنت و اهمیت آن در فعالیت‌های روزمره مردم گفت: تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌ها برای برآورده نمودن نیازهای ارتباطی جامعه هدف، استفاده کامل صورت گیرد.

شناسه خبر 67736