شناسه خبر:67943
1402/1/28 12:15:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فرد مجرمی که به بهانه خرید مواد غذایی با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مبلغ 500 میلیارد ریال از کسبه و شهروندان کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بود، با تلاش مأموران پلیس دستگیر شد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز یکشنبه اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد فردی حدوداً 42 ساله پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد غذایی با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است و از این طریق توانسته مبلغ 500 میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران کلانتری 25 دولت‌آباد موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سردار جاویدان با بیان اینکه مأموران این کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم فراری را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، گفت: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری به ملغ 500 میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 33 نفر از کلاهبردار دستگیرشده شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

شناسه خبر 67943