شناسه خبر:68082
1402/1/31 09:11:13

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی کردستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با هدف تعامل در زمینه آموزش و توانمندسازی شغلی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری در زمینه آموزش، توانمندسازی شغلی و ارتقا مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید با رویکرد ایجاد اشتغال مولد و پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و اشتغال و کارآفرینی جهاددانشگاهی منعقد شد.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان روز چهارشنبه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلفی آموزشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و پژوهش فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان داشته است که توانسته است منشأ خیر و برکت برای آحاد جامعه باشد.

اکبر اسدی ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاددانشگاهی بتوانند از ظرفیت‌های هم در راستای رشد و توسعه استان قدم بردارند.

وی ادامه داد: امروزه که جمهوری اسلامی ایران توانسته است در زمینه‌های مختلف رشد و توسعه داشته باشد و این پیشرفت‌ها مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کردستان هم با بیان اینکه فعالیت‌های علمی و آموزشی و ترویج آن در جامعه کمتر از شهادت و ایثارگری نیست، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که فعالیت‌های آن بر هیچکس پوشیده نیست.

علیرضا شهسواری با بیان اینکه جهاددانشگاهی جایگاه پرورش بزرگانی همچون شهید کاظمی آشتیانی است، افزود: همکاری با این نهاد انقلابی و علمی باعث توسعه هر دستگاه و مجموعه‌ای می‌شود و ما نیز امروز خوشحالیم که از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاددانشگاهی کردستان بسیار مهم است و امیدواریم در قالب این تفاهم نامه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده کنیم.

 

شناسه خبر 68082