شناسه خبر:68102
1402/1/31 09:37:22

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص همدان خبر داد و گفت: در هر شهرستان یک بقعه متبرکه برگزارکننده نماز عید فطر به‌صورت ویژه است.

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از برگزاری نماز عید فطر در امامزاده خضر همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال در هر شهرستان یک بقعه متبرکه برگزارکننده نماز عید فطر به‌صورت ویژه است که در این روز پذیرایی ساده از نمازگزاران را هم در بقاع متبرکه خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم در بقاع متبرکه همدان طی ایام ماه رمضان، گفت: امسال 25 مبلغ اعزامی و بومی در بقاع متبرکه حضور یافتند و به تفسیر قرآن کریم و پاسخ به شبهات زائران مشغول بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برنامه جزء‌خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) و شاهزاده حسین (ع) همدان، عنوان کرد: در هر شهرستان یک برنامه جزءخوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بقعه متبرکه شاخص برگزار شده است.

وی از برگزاری مراسم افطاری ساده در 18 بقعه متبرکه طی ماه رمضان خبر داد و افزود: در این بقاع متبرکه بیش از 60 هزار افطاری ساده توزیع شده است.

زین‌العابدینی به بازسای بقاع متبرکه نیز اشاره کرد و گفت: در امامزاده زینب خاتون (س) همدان ساخت‌سازهایی درحال انجام است. در امامزاده بی‌بی‌گرجی نیز میهمان‌سرا و زائرسرا ایجاد شده و درحال حاضر کف‌سازی و محوطه‌سازی امامزاده خضر هم درحال اجرا است.

شناسه خبر 68102