شناسه خبر:68143
1402/2/4 08:25:23

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: در سال 1401، یک‌هزار و 800 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان تخصیص داده شد که در حوزه‌های زیرساختی مثل تأمین آب شرب، راه‌های مواصلاتی و جاده‌ها، حوزه کشاورزی و امور زیربنایی محقق شده است و در حوزه اعتبارات تملک دارایی، 68 درصد بودجه محقق شد که اعتبارات جاری صددرصد تخصیص داده شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 1402 که به ریاست وی در سالن شهدا برگزار شد، گفت: همه دستگاه‌ها با توجه به شعار سال، باید توان خود را برای رشد تولید و مهار تورم به‌کار گیرند.
این مقام مسئول بیان کرد: رؤسای سازمان‌ها باید اعتبارات سفر را از دستگاه‌های ملی دریافت کنند.
وی تأکید کرد: مدیران کل تا پایان تیرماه هزینه‌ها را ببندند تا به اعتبارات سرمایه‌ای 1402 بپردازیم و همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی و استفاده بهینه از اموال موجود باید به بهترین نحو در سال جاری صورت گیرد.
استاندار همدان افزود: تدوین برنامه سه‌ساله توسعه استان در دستور کار بود که پس از بازبینی‌های انجام‌شده، به‌زودی نهایی و چاپ می‌شود و رسماً به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ خواهد شد.
وی ادامه داد؛ کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس را داریم که همه دستگاه‌ها در اختیار این برنامه فرهنگی هستند و برنامه در پاییز امسال برگزار می‌شود.
قاسمی‌فرزاد گفت: در سال 1401، یک‌هزار و 800 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان همدان تخصیص داده شد که در حوزه‌های زیرساختی مثل تأمین آب شرب، راه‌های مواصلاتی و جاده‌ها، حوزه کشاورزی و امور زیربنایی محقق شده است و در حوزه اعتبارات تملک دارایی، 68 درصد بودجه محقق شد که اعتبارات جاری 100٪ تخصیص داده شد.

شناسه خبر 68143