شناسه خبر:68338
1402/2/7 09:09:10

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی از رفع موانع تولیدی 40 واحد صنعتی خبر داد.

سید محمد سجادی در جمع خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزی دقیق در رفع مشکلات و نیازهای جامعه کارگری و فعالان بخش تولید است از این‌رو تلاش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تمرکز ویژه بر همین موضوع خواهد بود.
وی افزود: توانستیم 40 واحد تولیدی کوچک و بزرگ را که دچار مشکلات متعددی بودند، ضمن پیگیری‌های مکرر از دستگاه‌های متولی در سطح استان، تثبیت کنیم و زمینه رشد واحدها در سال گذشته فراهم شود.
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این سازمان تعمیق فرهنگ و باوری جهادی در سطح این قشر بوده است بیان داشت: خوشبختانه کارگران و کارفرمایان بسیجی و جهادی ما در سطح استان توانستند با فعالیت 70 گروه جهادی 700 واحد مسکونی در سطح استان را با اقدامات فنی و تخصصی خود نظیر برق‌کشی، نصب اسکلت و... تکمیل و تحویل ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی کنند.
سجادی ادامه داد: در سال گذشته ساخت و تحویل 30 واحد مسکونی به طور کامل حاصل ایثار، از خودگذشتگی و باور جهادی بسیجیان این بوده است که در دنیا نظیر ندارد.
وی بیان کرد: حضور در سنگر خدمت‌رسانی به مردم و حوزه محرومیت‌زدایی روحیه‌ای دوچندان و اخلاصی وصف‌ناپذیر در سنگر کارخانه و کارگاه به ارمغان می‌آورد که ماحصل آن تعهد کاری و معنویت در کنار امور مادی است که منجر موفقیت دوچندان برای جامعه می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله تهیه و توزیع 50 هزار بسته کمک مؤمنانه را از خدمات برجسته دیگر این قشر بسیج برشمرد و گفت: دستگیری و حمایت از محرومین و افراد کم برخوردار منتج به روحیه همدلانه و انسجام کارگران و کارفرمایان بسیجی استان شد و توانستند این تعداد از بسته را تهیه و به دست محرومین و اقشار ضعیف برسانند.
سجادی عنوان کرد: برگزاری شیفت ایثار ویژه کارگران با مشارکت 7500 کارگر در راستای اقدامات و برنامه‌های خیرخواهانه از دیگر برنامه‌های شاخص و مهم بسیج کارگری و کارخانجات در سطح استان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: عارضه‌یابی 20 واحد تولیدی، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای 400 نفر، ایجاد فرصت شغلی ویژه 40 واحد تولیدی، تثبیت 1800 شغل، برگزاری 280 جلسه بصیرت افزایی و جهاد تبیین، آزادسازی 2 زندانی و برگزاری 500 کارگاه سبک از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری و کارخانجات استان بوده است.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه روح الله تأکید کرد: این قشر تلاش دارد با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های بالقوه در سطح استان در اجرایی شدن شعار سال با مهار تورم و رشد تولید توسط واحدهای بزرگ و کوچک استان گام‌های اثربخش و اساسی بردارد.

شناسه خبر 68338