شناسه خبر:69424
1402/3/3 08:42:14

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اقدام و حضور به‌موقع نیروهای پلیس 110 و ممانعت از خودکشی یک خانم در یکی از مناطق شهر همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز 110 همدان و اعلام یک مورد قصد خودکشی در یکی از مناطق شهر همدان، مراتب به‌سرعت به یکی از واحدهای نزدیک به محل اعلام شد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارکنان پلیس 110 در صحنه حاضر شده و مشاهده می‌شود که یک خانم قصد پرتاب خود از بالای پُل عابر پیاده را دارد و تعدادی از اهالی و عابران نیز در محل تجمع کرده‌اند.
نجفی‌صالح بیان کرد: با اقدامات به‌موقع روان‌شناسی و کنترل هیجانات فرد و با استفاده از خانم‌های حاضر در محل، این فرد از اقدام خود منصرف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری سارق مغازه لوکس چرم‌فروشی در پاساژ ایران‌زمین همدان و کشف اموال به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اعلام یک مورد سرقت از مغازه نمایندگی چرم‌های گران‌قیمت در پاساژ ایران‌زمین در شهر همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر همین اساس مأموران کلانتری 15 رسالت با رصد تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته و همچنین به‌کارگیری شگردهای پلیسی، فردی را در این زمینه شناسایی و در منزلش دستگیر کردند.

شناسه خبر 69424