شناسه خبر:70126
1402/3/23 12:43:24

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: فردی که در سایت دیوار خود را پرستار معرفی و اقدام به سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش دوشنبه سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر ابراز کرد: روز گذشته و در پی اعلام شکایت شخصی مبنی بر سرقت طلا و پول نقد از منزلش، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته پلیسی مشخص شد صاحب منزل چند ماه قبل با درج آگهی در سایت دیوار مبنی بر استخدام پرستار در منزل، شخصی را که از ساکنان غیر بومی شهر همدان است، استخدام می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی این فرد شناسایی و پس از احضار به کلانتری، به سرقت طلا به ارزش 800 میلیون ریال و 52 میلیون ریال وجه نقد اعتراف کرد و اموال سرقتی کشف و به مالباخته تحویل شد.
سرهنگ نجفی‌صالح از همشهریان خواست با هوشیاری لازم در هنگام استفاده از سایت دیوار، از این قبیل سرقت‌ها و سوء استفاده‌ها جلوگیری کنند.
* کشف لباس تاناکورا و آرد قاچاق در بهار
فرمانده انتظامی بهار گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس که از استان‌های مرزی کشور در حرکت بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
سرهنگ علی‌حسن حیدری‌جو افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 85 کیلوگرم انواع البسه تاناکورا قاچاق و بدون مجوز به ارزش حدود 300 میلیون ریال کشف کردند.
وی ادامه داد: همچنین در پرونده دیگری مأموران یگان امداد و مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهار به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی بهار اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو 75 کیسه 40 کیلوگرمی آرد قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ حیدری‌جو با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و به‌کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

شناسه خبر 70126