شناسه خبر:70456
1402/3/30 10:22:05

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور از تخصیص 300 میلیارد ریال برای بهسازی محور اصلی کنگاور به اسدآباد و مشخص شدن پیمانکار خبر داد.

«ایرج صادقی» روز دوشنبه، اظهارکرد: بی‌کیفیتی آسفالت ورودی کنگاور از سمت همدان و نارضایتی عمومی به خصوص رانندگان زحمکتش، این محور به زودی بهسازی و آسفالت خواهد شد.
وی با اشاره به مسیر چهار و نیم کیلومتری سه راهی تویسرکان تا کنگاور، افزود: مناقصه بهسازی این محور برگزار و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده که به طور مشترک با بهسازی محور صحنه - بیستون با اعتبار 800 میلیارد ریال انجام خواهد شد.
سرپرست فرمانداری کنگاور با بیان اینکه کارشناسان راهداری، پیمانکار و ناظر مربوطه روز گذشته از این محور بازدید کردند، افزود: در آینده ای نزدیک پس از تائید روش بهسازی و آسفالت این محور توسط سازمان راهداری کشور بهسازی آن آغاز خواهد شد.
صادقی اضافه کرد: اصلاح و بهسازی 2 تقاطع سه راهی تویسرکان و روستای عزیزآباد نیز در حال اجرا می‌باشد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان برای رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته کنگاور به یقین برنامه داشته و در آینده نزدیک قابل لمس‌تر خواهد بود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر دارای 2 شهر و 84 روستاست و در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و در ورودی استان واقع شده است.

شناسه خبر 70456