شناسه خبر:70668
1402/4/5 08:24:11

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: بسیج این استان در قالب گروه‌های جهادی نسبت به واکسینه کردن 200 هزار واحد دامی اقدام می‌کنند.

سرهنگ محمد کرمی اظهار کرد: رزمایش واکسیناسیون دام و طیور به مدت 2 روز در روزهای ششم و هفتم تیر ماه سال جاری با هدف کمک به عشایر و مناطق محروم برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: جامعه هدف این طرح، عشایر ساکن در سامانه‌های عرفی سه شهرستان همدان، ملایر و تویسرکان و دام ساکنان روستاهای محروم کبودرآهنگ است.
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه همدان ادامه داد: با توجه به اینکه عشایر در مناطق سخت گذر و دور از مناطق شهری ساکن هستند برای برخوداری آنها از این امکان، واکسیناسیون دام آنها توسط نیروهای بسیج صورت می‌گیرد.
سرهنگ کرمی اظهار کرد: 50 تیم سه تا چهار نفره متشکل از دانش آموختگان دامپزشکی و دامپروری در قالب گروه جهادی سازماندهی شده و در روزهای ششم و هفتم تیرماه در محل‌های پیش بینی شده برای واکسیناسیون دام حضور می‌یابند.
وی بیان کرد: بخشی از تیم‌های پیش بینی شده عضو سازمان بسیج مهندسین کشاورزی هستند و شماری نیز از نیروهای دامپزشکی همدان و خارج از استان هستند که در این رزمایش مشارکت می‌کنند.

شناسه خبر 70668