شناسه خبر:70676
1402/4/5 08:32:51
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

آب شهر سالم و بهداشتی است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: کیفیت آب آشامیدنی همدان به طور کامل مورد تایید نهادهای ناظر نظیر دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای است.

فرهاد بختیاری‌فر بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شیخی جان بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است اما شرکت آب و فاضلاب مکلف به کنترل کیفی آب خروجی از این تصفیه‌خانه است.
وی در ادامه افزود: کیفیت آب آشامیدنی همدان به طور کامل مورد تایید نهادهای ناظر نظیر دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای است.
بختیارب فر اظهارکرد: یک نیروی شرکت آب و فاضلاب برای پایش در این تصفیه‌خانه مستقر شده که به صورت مستمر وضعیت آب را کنترل، مدیریت و آزمایش می‌کند.
وی گفت:علاوه بر آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب، دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز مستمر کیفیت و سلامت آب را در منابع تامین و شبکه توزیع آزمایش می‌کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آخرین آزمایش‌ها آب تصفیه‌خانه شیخی‌جان هیچگونه آلایندگی و خطری ندارد مردم می‌توانند با خیال راحت از آب شرب موجود در شبکه استفاده کنند.
بختیاری‌فر تاکید کرد: با توجه به انجام آزمایش‌ها و نظارت دقیق توسط مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب همدان بر روی کیفیت آب خروجی تصفیه‌خانه شیخی‌جان، نظارت دقیق دانشگاه علوم پزشکی و حساسیت شرکت آب منطقه‌ای، از سلامت آب اطمینان داریم.

شناسه خبر 70676