شناسه خبر:70690
1402/4/5 08:54:50

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کنگره شهدای ملی استان فرصت مغتنمی برای «جهاد تبیین» و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان‌های انقلاب است.

از آن‌جا که ظرفیت‌های بزرگی در عرصه دفاع مقدس در استان کرمانشاه وجود دارد کنگره ملی شهدا در سال آینده به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.
مقدمات برنامه‌‌ریزی برای کنگره ملی شهدا به میزبانی کرمانشاه از 31 خردادماه رسما کلید خورده و مسؤولان مربوطه در تلاش هستند که این کنگره را در شأن و مقام شهدا برگزار کنند. در این راستا سردار مسعود قنبری جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در فرمانداری پاوه با فرماندار این شهرستان نشستی داشت.
جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این نشست، گفت: مرکز تمام جنگ‌ها جنگ شناختی است و دشمن با طرح‌ها و نقشه‌های مختلف به دنبال در اختیار گرفتن ذهن جوانان ما است. آموزش خانواده‌ها یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی است.
وی ادامه داد: دشمن با تمام توان در حوزه‌های مختلف علیه کشور ما فعالیت می‌کند و دنبال دستیابی به اهدافی است که سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.
قنبری اضافه کرد: توطئه‌های دشمنان به روز است و ما باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و خنثی‌سازی نقشه‌های آنان باید سواد رسانه‌ای خود را تقویت کنیم.
وی هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای ملی استان را «جهاد تبیین» و آشنا کردن نسل جوان با راه و هدف شهدا و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: در مجموع در راستای برگزاری مطلوب این کنگره 815 برنامه در استان تدارک دیده شده که 493 برنامه از سوی کمیته‌های استانی و 322 برنامه هم از سوی کمیته‌های شهرستانی اجرا خواهد شد
علی‌رضا حیدری، سرپرست فرمانداری پاوه نیز، ادامه داد: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم و در واقع هر آنچه که امروز داریم مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز است.
وی ادامه داد: مردم شهرستان پاوه هنوز با عرق خاصی از دفاع مقدس و جبهه و جنگ یاد می‌کنند و این به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در شهرستان کمک ویژه‌ای کرده است.
سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: همه ما باید در راه آرمان‌های شهدا و حضرت امام (ره) قدم برداریم و خود را مکلف به زنده نگهداشتن یاد شهدا بدانیم؛ به همین دلیل برای برگزاری برنامه‌های کنگره ملی شهدا در شهرستان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.
وی اظهار کرد: بنده و اعضای شورای اداری شهرستان برای برگزاری کنگره ملی شهدا تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت و ان‌شاءالله بتوانیم جشنواره‌ای با محتواهای جدید و متفاوت از یادواره‌های گذشته برگزار کنیم.

شناسه خبر 70690