شناسه خبر:70873
1402/4/11 09:08:13
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان خبر داد:

ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، مجتبی حمزه‌رستگار از ثبت الکترونیکی اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه جامع آماری شهرداری همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع آماری در شهرداری همدان، هم‌زمان با پیاده‌سازی ثبت و تأیید اطلاعات در این سامانه، جلسات آموزشی درخصوص فرآیندهای آن برای 30 دستگاه اجرایی شهر همدان برگزار شده است.
وی افزود: از تیرماه امسال دو جلسه آموزشی به‌صورت مجزا و با حضور مدیر برنامه‌ بودجه شهرداری، کارکنان اداره برنامه‌ریزی، آمار و تحلیل اطلاعات و رابطان آماری دستگاه‌های مذکور در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شده است.
این مقام مسئول در حوزه برنامه‌ریزی شهرداری همدان با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی شهرداری همدان در سامانه جامع آماری، گفت: این سامانه بستر لازم را جهت ثبت آمار و اطلاعات شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر همدان فراهم کرده است.
حمزه‌رستگار محاسن این سامانه را مطلوب دانست و اظهار کرد: ارائه آمارنامه شهر همدان، امکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای مدیران شهری و سایر مدیران و ایجاد بانک اطلاعاتی غنی و شفاف، ازجمله مزایای این سامانه است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان به طرح شهاب اشاره کرد و افزود: در راستای افزایش شفافیت برای شهروندان بارگذاری اطلاعات بودجه شهرداری از طریق سامانه جامع آماری در سامانه شفافیت شهرداری (شهاب) در دست اجرا است.
گفتنی است، درگاه سامانه جامع آماری شهرداری همدان https://planning.hamedan.ir/s/mfav9Q است.

شناسه خبر 70873