شناسه خبر:71
1397/6/3 10:34:28
مديرکل شرکت پشتيباني امور دام کرمانشاه خبر داد

توزيع هفتگي 20 تن گوشت گرم گوسفندي در کرمانشاه

 

سپهرغرب، گروه استانها: مديرکل شرکت پشتيباني امور دام استان کرمانشاه گفت: درصدد هستيم هفتهاي 12 تا 20 تن گوشت گرم گوسفندي در سطح استان توزيع شود.

اسماعيل پرويزيفر اظهار کرد: با توجه به افزايش قيمت گوشت مرغ (که به بيش از 11 هزار تومان رسيد) در 30 مرکز بهصورت گسترده در شهر کرمانشاه و ساير شهرستانها اقدام به توزيع گوشت مرغ کرديم.

وي افزود: روزانه 20 تن گوشت مرغ توزيع و تعدادي هم کاميون سيار اقدام به توزيع کرده تا شاهد به تعادل رسيدن و کاهش قيمتها و پيشگيري از افزايش آن باشيم.

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام استان کرمانشاه گفت: قيمت مرغ عرضهشده براي مصرفکننده در اين مکانها شش هزار و 750 تومان است و در راستاي تنظيم بازار از هفتم مردادماه تاکنون 240 تن توزيع شده که البته درصدد توزيع روزانه تا 30 تن نيز هستيم.

وي با اشاره به واردات گوشت از کشورهاي شمالي نظير ارمنستان و گرجستان، افزود: گوشت قرمز طي دو هفته اخير سه نوبت و مجموعاً 27 تن کيلويي 36 هزار تومان در 11 مرکز و چند شهرستان توزيع شده است.

پرويزي با اشاره به رضايتمندي مردم از کيفيت گوشتها، تصريح کرد: برخلاف تلاشهاي انجامشده براي عيد قربان، امکان توزيع فراهم نشد؛ البته در تلاش براي واردات و توزيع طي روزهاي آينده به ميزان 12 تا 20 تن ديگر هستيم.

مديرکل شرکت پشتيباني امور دام استان کرمانشاه افزود: واردات و توزيع گوشت گرم به دلايلي ازجمله تاريخ انقضاي 72 ساعته براي نگهداري که نيازمند فريز شدن است و رايزني با واردکنندگان، پروسهاي طولاني و سخت دارد؛ بااينحال به دنبال اين هستيم که هفتهاي 12 تا 20 تن گوشت گرم گوسفندي در سطح استان توزيع شود

شناسه خبر 71