شناسه خبر:71121
1402/4/17 09:34:56

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به ملایر و بازدید از مسیر سد کلان، گفت: قرار شد عملیات بهسازی و تعریض قسمت‌های حادثه‌خیز این مسیر انجام شود و اقدامات لازم برای اصلاح برخی محل‌هایی که به حفاظ (گاردریل) نیاز دارند، صورت گیرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی، هادی بیگی‌نژاد به لکه‌گیری‌های آسفالت این جاده اشاره و بیان کرد: در محدوده مسیر و در نقاط مورد نیاز، عملیات احداث شانه برای جاده انجام خواهد شد.

بیگی‌نژاد از انجام یک عملیات راهداری کامل و پیاده‌سازی از ابتدای جاده (سه‌راهی) تا سد کلان با هدف رفع نقایص و مشکلات خبر داد و افزود: پس از بازدید از جاده جوران مقرر شد به‌منظور ایمن کردن هرچه بیشتر این مسیر، عملیات شانه‌سازی، لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی و همچنین رفع نقاط حادثه‌خیز جاده آغاز شود.

وی طی بازدید میدانی از جاده اسلامشهرآق‌گل در محور ملایر- قوزان، گفت: عملیات آسفالت پنج کیلومتر فعلی که در دست اقدام است، در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

بیگی‌نژاد ادامه داد: قرارداد شروع فرآیند اجرایی فاز بعدی طرح که شامل تعریض و آسفالت 12 کیلومتر است نیز منعقد خواهد شد تا تعریض این محور به‌صورت کامل اتمام پذیرد.

وی با بیان اینکه محور قوزان- اسلامشهر دارای 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است، گفت: مقرر شد پیگیری برای تخصیص بودجه مذکور به‌منظور اجرای عملیات تعریض و همچنین عقد قراردادهای لازم (به‌عنوان مقدمات آغاز عملیات بهسازی و تعریض)، در اولویت پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین از تحویل یک دستگاه بولدوزر برای اداره راهداری ملایر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی معاون سازمان راهداری کشور از بخش‌های جوکار و زنگنه مقرر شد تکمیل آسفالت محورهای جاده‌ای بخش زنگنه به‌سرعت انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در بخش جوکار نیز مقرر شد که قسمت‌های آسفالت‌نشده به میزانی که در حیطه وظایف سازمان راهداری است، انجام و مابقی مسیرهای داخل شهر نیز توسط شهرداری جوکار انجام و تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: طی توافق با شهرداری ملایر، مقرر شد تمام مشکلات کمربندی ملایر شامل لکه‌گیری، برش و آسفالت مجدد از دریاچه کوثر تا میدان استقلال رفع شود.

 

شناسه خبر 71121