شناسه خبر:71276
1402/4/20 09:21:00

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز ایلام از تحقق 30 درصدی اهداف کمی نصب انشعابات گاز برای صنایع این استان طی سال جاری خبر داد.

محمود کشاورز روز دوشنبه به تحقق اهداف کمی این شرکت در زمینه نصب انشعابات جدید اشاره کرد و اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال در حوزه نصب انشعابات جدید در شهرها 16 درصد، جدید روستایی 37 درصد و صنایع 30 درصد تحقق پیدا کرده است.
وی افزود: شرکت گاز استان در زمینه‌های مختلف گازرسانی تلاش خود را دوچندان کرده تا عدالت در توزیع متوازن امکانات در مناطق شهری، روستایی و صنایع ایجاد شود.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام تأکید کرد: طی سه ماهه نخست سال‌جاری در حوزه نصب انشعابات (علمک) شهری، نصب تعداد یک هزار مورد برای شرکت گاز استان ایلام مصوب و ابلاغ شده بود که خوشبختانه با تلاش همکاران 160 انشعاب در مناطق مختلف شهری استان نصب شد که تحقق 16 درصدی اهداف کمی نسبت به تعداد مصوب ابلاغی را در این حوزه نشان می‌دهد.
کشاورز با اشاره به اینکه در حوزه نصب انشعابات صنعتی استان تعداد 50 مورد مصوب و ابلاغ شده است، گفت: 15 مورد انشعاب جدید برای واحدهای صنعتی در اقصی‌نقاط استان اجرا و نصب شده که نشان می‌دهد عملکرد شرکت گاز استان نسبت به اهداف مصوب 30 درصد بوده است.
وی تأکید کرد: برای نصب انشعابات جدید در حوزه روستایی استان نیز، تعداد یک هزار انشعاب مصوب و ابلاغ شد که در این راستا با نصب 367 مورد عملکرد شرکت گاز استان از تحقق 37 درصدی اهداف کمی نسبت به برنامه مصوب خبر می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این شرکت با تلاش و کوشش قابل تقدیر در حال خدمت‌رسانی به آحاد مختلف جامعه و محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند پروژه‌های گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه یافته و صعب‌العبور هستند، در سال آینده بسته خواهد شد.
کشاورز به گازرسانی به مناطق محروم استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: به‌منظور محرومیت‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق و همچنین خدمات‌دهی به صنایع موجود و توسعه و گسترش صنایع جدید در راستای ایجاد اشتغال پایدار، اقدامات قابل قبولی توسط شرکت گاز ایلام انجام شده است.

شناسه خبر 71276