شناسه خبر:71384
1402/4/22 00:07:33

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس راه و شهرسازی کامیاران گفت: تعداد متقاضیانی که از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون زمین دریافت کرده‌اند، به یک‌هزار و 252 نفر رسید.

جمشید ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به تخصیص زمین به 162 متقاضی واریز وجه شده فاز دو طرح نهضت ملی مسکن کامیاران در قالب گروه‌های سه‌نفره، تعداد متقاضیانی که از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون زمین دریافت کرده‌اند، به یک‌هزار و 252 نفر رسید.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز توافقاتی را با مالکین اراضی اطراف محدوده داشته‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت الحاق این اراضی مشکل تأمین زمین را برطرف کنیم.

وی با اشاره به باز بودن سامانه سمن برای ثبت‌نام واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت، افزود: در سه ماه گذشته سامانه طرح جوانی جمعیت راه‌اندازی شده و پالایش متقاضیان طرح جوانی جمعیت برای واگذاری زمین به‌زودی انجام خواهد شد.

ابراهیمی در بیان ویژگی‌های متقاضیان طرح جوانی جمعیت گفت: متقاضیان بهره‌مندی از این طرح باید فرزند سوم و یا بیشتر آن‌ها بعد از 24 آبان‌ماه 1400 به دنیا آمده باشد و این متقاضیان باید در شهرهایی زندگی کنند که نرخ باروری در آن‌ها 2.5 و کمتر باشد.

 

شناسه خبر 71384