شناسه خبر:71413
1402/4/24 08:40:36

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر گفت: قاتل فراری که مردادماه سال گذشته مرتکب یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان شده بود، با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

احمد ساکی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر که قاتل فراری که مردادماه سال گذشته مرتکب یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان شده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد، گفت: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در مردادماه سال گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن قاتل، دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت‌ها تلاش شبانه‌روزی بی‌وقفه و به‌کارگیری شگردهای پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را در مناطق حاشیه‌ای یکی از شهرهای استان همدان با همکاری پلیس آگاهی همدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد، افزود: با تشکیل پرونده قاتل به دستگاه قضائی معرفی شد.

شناسه خبر 71413