شناسه خبر:71637
1402/4/29 08:45:23

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان گفت: شهرداری هرچه سریع‌تر تعمیرگاه‌های سطح شهر را سامان‌دهی کند.

حسن خانجانی‌موقر صبح روز گذشته در مسجد موسی ابن جعفر (ع)، در جمع اهالی منطقه خیابان جعفر طیار اظهار کرد: هرچند که سال‌ها است کسبه مرتبط با مکانیکی و تعمیرکاران خودرو در این محل فعالیت دارند، اما یک سالی است اهالی به‌دلیل ایجاد سروصدا و یا ترافیک به‌واسطه استقرار کسبه، گله دارند.
وی عنوان کرد: از یک‌سو حق با اهالی است و نباید در حقشان اجحاف شود و از سویی هم حق با صاحبان این مشاغل است، چراکه نباید مانعی برای کسب‌وکار و درآمدشان ایجاد کنیم.
دادستان همدان با اشاره به رفتار تبعیض‌آمیز شهرداری، افزود: نمی‌شود شهرداری در سطح شهر با چهار نفر برخورد کند و 100 نفر را رها کند! بنده با هر اقدام بدون ملاحظه کامل قانون و قشری‌نگری، مخالف هستم.
وی تصریح کرد: اگر شهرداری اقدامات پیشگیرانه را جهت استقرار محلی مناسب برای این‌گونه کسبه و مشاغل فراهم می‌کرد، شاهد این‌چنین مشکلاتی نبودیم.
خانجانی با تأکید بر اینکه تنش بین اهالی و مکانیکی‌ها دردی را دوا نمی‌کند، عنوان کرد: شهرداری موظف است هرچه سریع‌تر نسبت به جانمایی محلی برای سامان‌دهی کسبه مرتبط با مکانیکی و تعمیرکاران سطح شهر اقدام کند تا آن‌ها بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند، چراکه خود مردم هم به خدمات مکانیکی نیازمند هستند.

شناسه خبر 71637