شناسه خبر:71715
1402/4/31 12:36:04

فرماندار همدان گفت: تکالیف مراجع ذی‌ربط در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسلم مخفی صبح روز گذشته در جمع اعضای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان از برگزاری مستمر جلسات این ستاد در شهرستان خبر داد و افزود: امسال سه جلسه ستاد جوانی جمعیت و دو جلسه کمیته اندیشه‌ورزی در شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ضمن بررسی عملکرد بخش‌های مختلف از افراد صاحب‌نظر در این حوزه بهره‌ بردیم، بر به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده در این قانون تأکید کرد.

فرماندار همدان افزود: تکالیف مراجع ذی‌ربط در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در خانه‌های بهداشت روستاها، پیشنهاد برخورداری مادران باردار از بیمه تکمیلی، برخورد جدی با مراکز و افراد دخیل در سقط جنین، فعالیت‌های فرهنگی، راه‌اندازی غرفه‌های دوست‌دار جمعیت، تمرکز بر موضوع جمعیت پیش‌برنده و راهگشا، از موضوعات مهم در دستور کار ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان همدان بوده است.

 

شناسه خبر 71715