شناسه خبر:72007
1402/5/9 09:13:42

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از دسترسی نسخه الکترونیکی کتاب «زمانی برای عاشقی» در فراکتاب خبر داد و گفت: این مهم با هدف تبیین مفاهیم دفاع مقدس و حفظ ادبیات پایداری صورت گرفته است.

محمد برخوردار روز گذشته با بیان اینکه نسخه الکترونیکی کتاب «زمانی برای عاشقی» در فراکتاب قابل دسترس شده است، اظهار کرد: این کتاب عاشقانه‌ای است در دل جنگ، عاشقانه‌های یک فرمانده به روایت‌گری «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» و به قلم «لیلا گودرزیان‌فرد».

وی با بیان اینکه این کتاب جذاب را می‌توانید با کلیک روی آدرس www.faraketab.ir/b/185036 مطالعه کنید، افزود: قلم روان نویسنده و خاطرات بکر راوی کتاب که به زبانی عامیانه بیان شده، از علل اصلی استقبال از آن بوده است.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: این کتاب در راستای تبیین جایگاه بانوان در ادبیات پایداری به ثمر نشسته؛ به‌نحوی که برگزیده از نگاه مردمی شده و هفته نخست مردادماه جاری در کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی خوانش شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال نیز پنج خوانش کتاب در همدان انجام شده است، اضافه کرد: این مهم در راستای تبیین مفاهیم ناب دوران دفاع مقدس و حفظ ادبیات پایداری صورت گرفته است.

 

شناسه خبر 72007