شناسه خبر:72012
1402/5/9 09:26:29

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 2 هزار و 700 هکتار زمین در راستای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، گفت: 25 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد.

بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 25 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 700 هکتار در راستای سرمایه‌گذاری در استان، گفت: بزرگ‌ترین شهرک صنعتی غرب کشور در شهرستان کرمانشاه به نام شهرک صنعتی زاگرس با یک‌هزار و 300 هکتار آماده پذیرایی از صنعتگران و سرمایه‌گذاران کشور است که امکانات اولیه از جمله راه دسترسی،آب، برق، گاز و تلفن را داراست و آنچه که نیاز بخش صنعت و سرمایه‌گذاری است به صورت نقد و اقساط در اختیار صنعتگران قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به بحث قطعی برق در بخش صنعت و ادامه آن تا 15 شهریورماه، گفت: با توجه به عرضه و تقاضای منابع انرژی به خصوص برق در کشور، براساس توافق سازمان صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو؛ یک روز مشخص در هفته با اطلاع‌رسانی از ساعت 11 صبح تا 23 برق واحدها قطع می‌شود که البته سبب مشکلاتی برای صنعتگران شده است.

وی ادامه داد: چندین جلسه با شرکت برق منطقه‌ای استان برگزار و درخواست شده که با توجه به نرخ بیکاری کرمانشاه و وضعیت استان به لحاظ تعداد واحدها تفاوتی قائل شوند، اما دستورالعمل کشوری صادر شده و برای هر استان میزان مصرف مجازی مشخص شده که از آن میزان اعلام شده بالاتر رود، برق قطع می‌شود.

 

شناسه خبر 72012