شناسه خبر:72093
1402/5/10 13:02:54

سپهرغرب -گروه خبر:مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: معلمان نهاوندی با کسب رتبه نخست استان به مرحله کشوری «جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری» راه یافتند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند، محمدحسین دارایی روز دوشنبه اظهار کرد: نتایج هفتمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری درحالی اعلام شد که از چهار محور فعالیت در این جشنواره، معلمان توانمند شهرستان نهاوند در سه محور آن موفق به کسب رتبه‌ نخست استان و راهیابی به مرحله‌ کشوری شدند.

وی افزود: گروه نهاوند متشکل از مریم عمرانی، مریم خدارحمی و مریم متین در محور «آموزش مبتنی بر اِستیم» (مزرعه کارآفرینی) با کسب رتبه نخست استان راهی مرحله کشوری شد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: همچنین گروه نهاوند با اعظم عباسی و شیرین زندی در محور «طراحی و ساخت دست‌سازه‌های آموزشی و کاربرد آن در فرآیند تدریس» رتبه نخست استان را کسب کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

دارایی ادامه داد: گروه نهاوند شامل مژگان کیانی و زهرا سلیمانیان در محور «فعالیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی نوین و خلاقانه در فرآیند تدریس» رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده و به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کرد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند با قدردانی از مسئول پژوهشگاه معلم، گروه‌های آموزشی و برنامه‌ریزان که زمینه مناسب برای کسب این رتبه‌ها را فراهم کردند، کسب این افتخار ارزشمند را به این همکاران پُرتلاش و جامعه‌ فرهنگیان شهرستان تبریک گفت.

استان همدان 307 هزار دانش‌آموز و 22 هزار معلم و کادر آموزشی دارد.

 

 

شناسه خبر 72093