شناسه خبر:72338
1402/5/19 11:52:13

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خط مقدم کارهای فرهنگی بوده و نیاز به حمایت مسئولان دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: حجت‌الاسلام نظیری از دوران طلبگی خود تا به امروز در سنگر فرهنگی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

وی افزود: لفظ مراسم تودیع و معارفه مناسب نیست در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد و همه ما در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم تلاش می‌کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین نظیری فهم درستی از مسائل فرهنگی استان همدان دارند، گفت: ایشان می‌دانند در چه جبهه‌ای ایستاده‌اند و در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: اتفاقات بی‌نظیری در ستادهای مردمی نیمه‌شعبان و غدیر در استان همدان در چند سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه ایشان به‌دنبال اسم و رسم نیستند، بیان کرد: در ستاد کرونا یکی از مؤثرترین افراد حجت‌الاسلام نظیری بودند البته در مستند این ستاد یک عکس از ایشان نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امیدواریم حجت‌الاسلام ارتقایی، مدیر جدید این مجموعه با روحیه‌ای که از ایشان سراغ داریم شاهد ادامه این راه باشیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در مسائل فرهنگی اعتقاد ما این است که مردم میدان‌دار اصلی این فعالیت‌ها هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری اظهار کرد: سال 98 با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی به این کمترین سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد.

وی افزود: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا را به مردم به خوبی برسانیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه چهار سال در این عرصه خادمی کردم، گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، بیان کرد: در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با تمام توان و انگیزه برای سربازی در سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان آماده هستم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان خادم تمام اقشار مختلف جامعه از هیئت‌های مذهبی و شبکه عظیم خادمین پرچم‌دار مسائل فرهنگی و تبلیغ کشور است.

وی افزود: با حضور حجت‌الاسلام قمی تحولات شگرفی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده باعث میل و اشتیاق بیشتر بنده برای حضور در این سازمان شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نماینده ولی فقیه در استان، گفت: حضور آیت‌الله شعبانی‌موثقی این عالم فرهیخته برای استان همدان یک نعمت بزرگ است.

حجت‌الاسلام ارتقایی خاطرنشان کرد: آیت‌الله شعبانی‌موثقی محور وحدت استان همدان هستند و پیگیر و تلاش‌های وی باعث رشد و تسریع روند اقدامات سازمان شده است.

 

شناسه خبر 72338