شناسه خبر:72437
1402/5/23 11:43:32

سپهرغرب-گروه خبر:فرماندار همدان با بیان اینکه اهالی کوی فردوس همچنان از امکانات لازم محروم هستند، گفت: حسب وظیفه تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان اعلام کرده‌ام، باید مشکلات مردم این منطقه هرچه سریع‌تر حل شود.

 
مسلم مخفی صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات کوی فردوس، اظهار کرد: 10 سال لاینحل ماندن مشکلات این منطقه مایه شرمساری و نشانه بی‌مسئولیتی مدیران مربوطه است.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم این منطقه عمدتاً از اقشار ضعیف هستند و در بین آنان توانیاب نیز داریم که بارها مشکلاتشان را فریاد زده‌اند، گفت: مسکن و شهرسازی درخصوص حل مشکل این منطقه تعلل جدی دارد.

فرماندار همدان تصریح کرد: چندین صورت‌جلسه در فرمانداری از سال‌های قبل و اخیراً وجود دارد که شهرداری و مسکن و شهرسازی اقداماتی را متعهد شده‌اند، اما دریغ از اقدام اثربخش.

وی یادآور شد: با وجود بازدیدهای متعدد توسط نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و مدیران استان از این منطقه، اما آن‌طور که باید اتفاقی نیفتاده و همچنان مردم این منطقه از امکانات اولیه مانند مدرسه، مسجد، پارک، وسایل نقلیه عمومی، محل خرید و غیره محروم هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: حسب وظیفه تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان اعلام کرده‌ام و باید مشکلات مردم این منطقه هرچه سریع‌تر حل شود.

 

شناسه خبر 72437