شناسه خبر:72572
1402/5/25 10:39:27

فرماندار مریوان گفت: 46 درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و این امر نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های مریوان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است.

اسماعیل احمدی در جلسه تخصصی جهاد تبیین در مریوان با بیان اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارضایتی‌های بسیاری در مریوان وجود داشت گفت: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی‌ها موفق به حل بسیاری از مشکلات شدیم.

وی اظهار کرد: چالش‌های پیشران نارضایتی‌ها در این شهر با اراده خوب مجموعه شورای تأمین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

فرماندار مریوان با اشاره به اینکه 46 درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: این امر نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده موجود در دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان است.

احمدی به فرمایشات رهبری نسبت به فرهنگی بودن کردستان اشاره کرد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات معظم‌له در طول یکسال و نیم گذشته بیش از 30 برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت‌های زیاد 10 هزار نفری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است گفت: روز گذشته شروع به نصب عرشه پل گاران شد که پروژه‌ای مهم و از اقدامات خوب دولت در مریوان است.

وی انتقال آب از سد گاران به زریبار را نیز بسیار مهم دانست و افزود: ورود 200 لیتر در ثانیه از سد گاران به زریبار موجب زنده شدن طبیعت زیبای زریبار شده است.

فرماندار مریوان گفت: عید 1402 نزدیک به یک میلیون و 500 هزار گردشگر از مریوان بازدید کردند.

احمدی اظهار کرد: با اعلام مجموعه ایرانسل تا پایان شهریور پوشش آنتن‌دهی ایرانسل در مریوان کامل خواهد شد.

 

شناسه خبر 72572