شناسه خبر:72598
1402/5/26 10:10:24

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای قانون حمایت از خانواده به‌ویژه اطفال و نوجوانان، در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش چهارشنبه سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، حسین عسگری ابراز کرد: نظر به تهدیدها و مخاطرات اجتماعی پیش روی بانوان، اطفال و نوجوانان، راه‌اندازی مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از این قشر ضروری بود.

وی اضافه کرد: مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با هدف ارائه خدمات مطلوب مشاوره به مراجعان با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در حوزه حقوق و روان‌شناسی، علوم تربیتی، جامعه‌شناسی، مددکار اجتماعی و علوم رفتاری راه‌اندازی شد که در این مرکز مشاوره‌های لازم به مراجعان ارائه می‌شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت هشت تا 12 با مراجعه به این مرکز واقع در خیابان پرستار روبه‌روی مرکز تشخیص پزشکی و ام.آر.آی مهدیه خدمات مشاوره‌ مورد نیاز را دریافت کنند.

عسگری با بیان اینکه خدمات این مرکز رایگان است، ادامه داد: مرکز مهر خانواده نیز در این محل دایر است و فرزندان حاصل از طلاق می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با والدین در این مرکز ملاقات کنند.

 

شناسه خبر 72598