شناسه خبر:72924
1402/6/4 10:23:16

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: 26 طرح عمرانی طی هفته دولت در نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

ضرغام احمدوند صبح روز گذشته در نخستین روز از هفته دولت و دیدار با امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 26 طرح عمرانی با 100 میلیارد تومان در شهرستان نهاوند مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی دیگر نیز با 10 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی افزود: دولت سیزدهم اقدامات ارزنده و بزرگی را برای توسعه کشور طی دو سال گذشته انجام داده که آثار آنان قابل مشاهده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه با پیشرفت‌های دولت انقلاب بزرگی در کشور رخ داده، اضافه کرد: طی دو سال گذشته در بخش‌های مختلف مانند فناوری، صنایع فضایی، راه و شهرسازی، دیپلماسی و صنایع نظامی دستاوردهای خوبی به‌دست آمده است؛ به‌گونه‌ای که ما امروز صادرکننده تجهیزات نظامی شده‌ایم.

وی افزود: در شهرستان نهاوند نیز طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف ازجمله حوزه راه‌ها صورت گرفته و امروز 16 پروژه فعال راه در شهرستان وجود دارد که طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

احمدوند گفت: در پایان سال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، بنابراین مدیران ادارات مطابق با قانون از هم‌اکنون خود را برای این رویداد مهم آماده کنند و همکاری‌ لازم را با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند.

امام‌جمعه نهاوند نیز گفت: هفته دولت امسال مصادف با ایام اربعین است و یک پیام مهم دارد و آن اینکه انقلاب اسلامی و شهدای آن ادامه‌دهندگان همان قیام عاشورا و شهدای کربلا هستند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان دو شهید انقلابی و ولایتمدار دولت یاد کرد و افزود: این دو شهید بزرگوار با ولایتمداری و وفاداری به امام و انقلاب ماندگار و عاقبت به خیر شدند.

امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه امام فرمودند این انقلاب ماندگار است و همه باید نسبت به آن امتحان شوند، ابراز کرد: با وقوع انقلاب اسلامی چه افراد و جریان‌های سیاسی که آمدند و رفتند، برخی از آن‌ها خدمت و برخی خیانت کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند، اما نتوانستند به انقلاب ضربه‌ای وارد کنند.

وی قدرت، ثروت و علم را سه عامل مهم آزمایش انسان عنوان کرد و گفت: اگر ثروت، قدرت و علم با ایمان همراه باشد، می‌تواند منشأ خدمت به مردم باشد؛ در غیر این صورت منشأ فساد و خیانت به مردم خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مدیران و رؤسای دستگاه‌های اداری، افزود: مدیران در جامعه به‌عنوان الگو و مبنا قرار دارند و مردم بر رفتار آن‌ها نظارت می‌کنند؛ بنابراین اگر مدیری مقید به معنویت نبوده و یا مثلاً در نماز جماعت یا جمعه شرکت نکند، نگاه مردم نسبت به آن عوض شده و روی مردم تأثیر منفی دارد.

 

 

شناسه خبر 72924