شناسه خبر:73131
1402/6/8 12:44:16

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل ترافیک استانداری کرمانشاه گفت: در هفته دولت امسال 477 پروژه عمرانی پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از 4 هزار و 500 میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

محمدجواد خجسته در جمع خبرنگاران، در خصوص برنامه‌های هفته دولت، اظهار کرد: 477 پروژه عمرانی (افتتاح 424 پروژه و کلنگ‌‌زنی 53 پروژه) با اعتباری بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای پروژه‌های افتتاحی و بیش از یک‌هزار میلیارد تومان هم برای کلنگ‌زنی پروژه‌ها؛ در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پروژه‌های حوزه گازرسانی، حوزه شهرداری‌ها، سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی، تأمین برق، آبرسانی به شهر کرمانشاه، احداث آی.سی.یو بیمارستان فارابی و... از جمله طرح قابل ذکر از 477 پروژه عمرانی استان کرمانشاه در هفته دولت است که مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل ترافیک استانداری کرمانشاه به آن اشاره کرد.

وی در رابطه با پروژه‌های اربعین، گفت: امسال در رابطه با اربعین و خدمات‌رسانی به زائران اعتبارات ویژه‌ای به استان اختصاص یافت.

خجسته اضافه کرد: پروژه‌های اربعین متنوع هستند از خرید تجهیزات گرفته تا ایجاد سرویس بهداشتی، گیت‌ها و... و از همه مهمتر پروژه جاده برکت که با اعتباری بیش از 83 میلیارد تومان در کمترین زمان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به توسعه پارکینگ‌ها، افزود: یکی از قطعات بزرگراه کربلا منتهی به شهر قصرشیرین نیز افتتاح شد که تنها یک قطعه دیگر از این بزرگراه باقی مانده که با افتتاح آن، تا خسروی جاده به صورت اتوبان است.

 

 

شناسه خبر 73131