شناسه خبر:73172
1402/6/9 10:51:01

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: همزمان با هفته دولت 81 پروژه گازرسانی با اعتبار 93 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

احمد فعله‌گری با اشاره به سختی کار در استان کردستان و شرایط جغرافیایی خاص این منطقه اظهار کرد: گازرسانی به منطقه کوهستانی و صعب‌العبور و جغرافیای خشن بدون حمایت و پشتیبانی مسئولان و همراهی مردم و سختکوشی کارکنان و عوامل اجرایی شرکت گاز استان به سرانجام نمی‌رسد.

وی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها و اهداف شرکت گاز استان کردستان بر اساس مدیریت زمان صورت گرفته و پروژه‌ها در زمان کمتر یا در موعد مقرر به اتمام می‌رسد و با گازدار شدن هر منطقه یا روستا جان تازه‌ای به آن دمیده شده و موجب مهاجرت معکوس، اشتغال پایدار و رونق تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تصریح کرد: همزمان با هفته وحدت 81 پروژه گازرسانی افتتاح که هزینه‌های اجرای آن 93 میلیارد تومان و 11 پروژه هم عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که پیش‌بینی هزینه‌ای آن 72 میلیارد تومان است.

فعله‌گری جمع کل پروژه‌های قابل افتتاح سنندج را 13 مورد گفت: گازرسانی به چهار روستا و هشت واحد صنعتی و یک پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی (سامانه خورشیدی ) جز پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت در شهرستان سنندج است.

وی افزود: در حال حاضر 33 شهر با ضریب 100 درصد و 1579 روستا با ضریب نفوذ 99درصد زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری شهرستان سنندج را 100 درصد و در جمعیت روستایی را 99.7 درصد بیان کرد.

 

شناسه خبر 73172