شناسه خبر:73188
1402/6/9 12:26:28
شهید غلامرضا ابوالفتحى:

در دفاع از انقلاب سر از پا نشناسید

شهید غلامرضا ابوالفتحى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «عملکرد دنیاپرستان، منافقین، ریاکاران و چاپلوسان تأثیرى در دفاع شما از امام، روحانیت مبارز و انقلاب نگذارد».

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهید غلامرضا ابوالفتحى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به ارواح پاک و مطهر شهداى اسلام از کربلاى حسینى تا کربلاى ایران و با سلام به رهبرم که عاشق و مقلد او هستم حال که براى چندمین‌بار قصد شرکت در عملیات دیگرى را دارم، احساس مى‌کنم که بیشتر به خداوند متعال نزدیک شده‌ام، این نزدیکى مرا سبک کرده و دنیا را به نظرم بسیار کوچک می‌نمایاند.

اکنون که این یادداشت را به‌عنوان وصیت‌نامه مى‌نویسم، به جنگ و سرنوشت جنگ فکر می‌کنم، امام فرموده‌اند شما اگر شهید شوید، پیروزید و اگر از صدامیان هم بکشید، بازهم پیروزید و حق با شماست، پس چه باک؟ تکلیف من مشخص شده، به همین منظور من جهاد را انتخاب کرده‌ام و وارستگى خود را در همین انتخاب پیدا کرده‌ام، می‌دانم که به‌طور حتم در این راه شهید می‌شوم و براى وصل خودم به لقاءالله لحظه‌شمارى می‌کنم.

از خانواده‌ام می‌خواهم که تا آخرین نفس‌هایشان از این انقلاب پُرشکوه و عزیز دفاع کنند و همه فداى اسلام شوند؛ عملکرد دنیاپرستان، منافقین، ریاکاران و چاپلوسان تأثیرى در دفاع شما از امام، روحانیت مبارز و انقلاب نگذارد.

به امت حزب‌الله سفارش می‌کنم حسین زمان را تنها نگذارید، نگذارید تاریخ دوباره تکرار شود، چراکه شما همیشه مى‌گویید ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند.

در تشییع پیکر من اگر به دستتان رسید، کارى کنید که تقویت رزمندگان اسلام شود. در پایان از همه کسانى که به نحوى با من ارتباط داشته‌اند و شاید از برخوردهاى من ناراحت شده باشند، تقاضا دارم حلالم کنند.

 

شناسه خبر 73188