شناسه خبر:73223
1402/6/11 12:04:22
مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور مطرح کرد:

موفقیت همدان در مبارزه با فرارهای مالیاتی

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: همدان در مبارزه با فرار‌های مالیاتی موفق عمل کرده است.

 
سیدمحمدهادی سبحانیان پیش از ظهر روز گذشته در جمع مدیرکل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه مجموعه دولت از عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور رضایت خوبی دارند، اظهار کرد: برای دومین سال متوالی توانستیم جایزه جشنواره شهیدرجایی را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تقویت نظام مالیاتی که مد نظر مقام معظم رهبری بوده الهام‌بخش اقدامات است، افزود: تمام تلاش ما انجام به‌موقع تکالیف قانونی و تعهدات محوله است.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور با تأکید بر اینکه استقرار کامل پایانه‌های فروشگاهی مهم‌ترین اقدام ما درحال حاضر است، تصریح کرد: در هر اداره‌ای یک واحد مشخص برای پیگیری اجرای پایانه‌های فروشگاهی و پاسخگویی به مردم باشد.

وی با بیان اینکه اول مهرماه آخرین فرصت الزام شرکت‌ها در اجرای پایانی فروشگاهی است، ادامه داد: بنابراین باید اقدامات لازم انجام و درصورتی که عقب‌ماندگی وجود داشته باشد، جبران شود.

سبحانیان با اشاره به اینکه ملاک ارزیابی مدیران و کارکنان صرفاً میزان وصولی نیست، خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده‌های بزرگ در استان، پرونده‌های قطعی ارزش‌افزوده و پالایش ثبت نام‌ها، مد نظر است که باعث افزایش وصولی و نظم‌بخشی به اقدامات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همدان در مبارزه با فرارهای مالیاتی در اجرا موفق عمل کرده است، گفت: پیگیری معوقات مالیاتی را از وظایف خود می‌دانیم.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی کشور خواهان اطلاع‌رسانی در میزان پرداختی‌های سازمان مالیاتی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد تا مردم بدانند که مالیات در کجا هزینه می‌شود.

سبحانیان در پایان از پیگیری برای ارتقای معیشت کارکنان سازمان امور مالیاتی خبر داد.

 

شناسه خبر 73223