شناسه خبر:73674
1402/6/27 12:25:04

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: خیران مدرسه‌ساز در ساخت 42 طرح آموزشی استان به میزان 60 درصد مشارکت کردند.

«رضا زارعی» روز یکشنبه در همایش مدیران مدارس سراسر کشور که به‌صورت وبیناری در خانه معلمان و با حضور مدیران منتخب استان همدان برگزار شد، ابراز کرد: این تعداد طرح آموزشی در قالب 236 کلاس درس احداث و تحویل آموزش‌وپرورش شده است.

وی با بیان اینکه بقیه اعتبار 42 طرح آموزشی توسط سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس تأمین شده است، ادامه داد: این تعداد مدرسه و کلاس درس در زیربنای 28 هزار متر مربع با دو هزار و 160 میلیارد ریال ساخته شد.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان همچنین در حاشیه این نشست یادآور شد: هم‌زمان با بازگشایی مدارس طی سال تحصیلی در 28 شهریورماه، جشن نمونه «یک روز با هنرستان من» را در هنرستان شهید باهنر و در 29 شهریورماه نیز جشن شکوفه‌ها را در دبستان ملک محمدی ناحیه یک برگزاری خواهیم کرد.

وی درباره زمان و محل برگزاری جشن بازگشایی مدارس استان همدان گفت: جشن بازگشایی مدارس نیز در هنرستان رازی برگزار خواهد شد.

زارعی تأکید کرد: آموزش‌وپرورش استان همدان در ابتدای سال تحصیلی آمادگی کامل را برای استقبال از 328 هزار دانش‌آموز در سراسر استان دارد که در دو هزار و 600 مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: با شروع سال تحصیلی جدید، 15 هزار معلم در استان همدان وظیفه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را برعهده خواهند گرفت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان افزود: امسال با توجه به عنایت وزیر آموزش‌وپرورش به مدارس دولتی، جشن بازگشایی مدارس به‌طور حتم در مدارس دولتی و کم‌برخوردار و در حاشیه شهرها، برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 73674