شناسه خبر:73905
1402/7/4 11:25:36

شهردار رزن از غرس 320 نهال طی هفته دفاع‌ مقدس در این شهر خبر داد.

احمد محمدی‌راستی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس 320 نهال از نوع درخت چنار به یاد و نیابت 320 شهید سرافراز شهرستان رزن در بلوار پلیس راه شهر رزن غرس شد.

وی افزود: ورودی شهر رزن فاقد تمثال مبارک‌ شهدا بود که با یک کار فرهنگی ارزنده نسبت به طراحی تمثال شهدای شهر رزن اقدام و تمثال شهدای این شهر توسط شهرداری در ورودی شهر از سمت پلیس راه نصب شد.

محمدی‌راستی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار هزینه‌شده برای این اقدام فرهنگی توسط شهرداری اعتباری افزون‌بر 300 میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه دیواره‌سازی حریم رودخانه فارسجین واقع در ورودی شهر رزن از سمت شهر قروه، تصریح کرد: عملیات دیواره‌سازی رودخانه فارسجین با اعتباری بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان از مردادماه سال‌جاری درحال اجرا بوده و با هدف جلوگیری از خسارت احتمالی و نیز کاهش خسارت زیربنایی و اصلاح مسیر رودخانه و مسیر عبوری انجام می‌شود.

محمدی‌راستی از تجهیز ماشین‌آلات شهرداری با اعتباری افزون‌بر 20 میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: 5.5 میلیارد تومان لودر از محل کمک‌های دولتی، 4.5 میلیارد تومان ماشین کمپرسی 10 چرخ، 4.5 میلیارد تومان دو دستگاه ماشین جاروب و جدول‌شور و یک دستگاه خودروسواری برای شهرداری در سال گذشته خریداری شده است.

وی همچنین گفت: بلوار امام خمینی (ره) یکی از محورهای پُررفت‌وآمد شهرستان رزن بوده که به همین منظور ایمن‌سازی و بهسازی این محور در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

محمدی‌راستی با تأکید بر نقش سامان‌دهی معابر در بهبود سیما، زیست شهری و تسهیل در تردد شهروندان، بیان کرد: پیگیری مطالبات مردمی توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار رزن به‌منظور اجرای گسترده عملیات سامان‌دهی معابر درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری به‌منظور رضایتمندی شهروندان، سامان‌دهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر است که در سال‌جاری توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار رزن در اولویت اجرا قرار گرفته و بودجه قابل توجهی به این امر اختصاص داده شده است.

 

شناسه خبر 73905