شناسه خبر:73927
1402/7/4 12:02:10
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان:

150 برنامه طی هفته دفاع مقدس در تویسرکان برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری 150 برنامه با شعار ما متحدیم در تویسرکان برگزار خواهد شد.

سرهنگ طیب فریادرس با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ستاد هفته دفاع مقدس در ناحیه و فرمانداری، فضاسازی محیطی در سطح شهر و مقرهای سپاه و بسیج، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای تویسرکان غبارروبی و تعویض پرچم گلزارهای شهدای شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌ها، نشست خبری فرمانده ناحیه با اصحاب رسانه، دیدار نخبگان پیشکسوت و مدیران ادارات با امام‌جمعه، حضور بسیجیان پیشکسوتان و پاسداران در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های فرمانده ناحیه در نماز جمعه، از اهم برنامه‌ها است.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه خودرویی و موتوری، زنگ مقاومت و ایثار، یادواره شهدای دانش‌آموزی، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، پیاده‌روی پاسداران و بسیجیان و انتظامی شهرستان، برنامه تجلیل و تکریم روز سرباز، برگزاری عصر شعر مقاومت، نشست روشنگری بصیرتی همراه با سیره تربیتی شهدا و فضاسازی و سنگربندی ادارات شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی در طول هفته توسط حوزه‌های مقاومت محلات و اقشار، برگزاری یادواره شهدا آبروی محله و یادواره خانگی و ویزیت رایگان، ازجمله برنامه‌های ما است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به سایر برنامه‌ها، گفت: با همکاری سپاه ناحیه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمک خیرین، تعداد 250 بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی با اعتباری بالغ‌بر 112 میلیون تومان تهیه و در آستانه هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

فریادرس خاطرنشان کرد: آنچه از عظمت، افتخار، شکوه و سربلندی انقلاب داریم، برگرفته از ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنان است.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز توانمندی‌های ملت ایران بود که در طول دفاع مقدس نخبه‌های زیادی ظهور کردند؛ مانند شهیدان چمران، باقری، نادر مهدوی، آوینی، ضابط و شهدای هسته‌ای فخری‌زاده و تهرانی‌مقدم. این شهدا از ابتدای جنگ ارزش‌آفرینی کردند و اکنون شهیدسلیمانی توانست انقلاب را با مقاومت سامان دهد و به اوج خود برساند.

 

 

شناسه خبر 73927