شناسه خبر:74372
1402/7/17 13:23:09

«گامیج مترسک» و «غذاهای کونگ فوکار» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

سریال «گامیج مترسک» با گویندگی 26 نفر از گویندگان گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این سریال خانوادگی محصول 2021 انگلیس، قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهوش افشاری است. معصومه آقاجانی، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، فاطمه برزویی، نگین سادات بنی عقیل، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران، مهرالملوک رفیعی طاری، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی همت، تارا ناجی، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال ماجرا‌های بامزه یک مترسک است که هر بار خرابی‌هایی در روستا به بار می‌آورد و دو بچه که دوستان او هستند باید خرابکاری‌هایش را رفع و رجوع کنند. سریالی جذاب که طنز بامزه‌ای دارد و به خوبی مخاطب کودک و نوجوان را وارد جهانی سحرآمیز و خیالی کرده و از این طریق با خود همراه می‌کند و در عین حال از خلال دیالوگ‌ها و ماجرا‌ها نکات آموزنده و پندآموزی را نیز به آن‌ها منتقل می‌کند. فیلم برنده جایزه طراحی بهترین صدا در جوایز سلطنتی تلویزیون انگلیس شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ امید برای مخاطبان پخش شود.

فیلم سینمایی «غذاهای کونگ فوکار» نیز در گونه انیمیشن، ماجراجویی و اکشن، محصول 2018 چین قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی امیر حکیمی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، پویا فهیمی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این انیمیشن درباره یک کوفته برنجی است که قصد دارد دنیای غذا‌ها را نجات دهد.

یک انمیشن سه بعدی که فضایی شاد و مهیج و رنگارنگ و ساختی خوب دارد و نمایش مهارت‌های رزمی شخصیت‌ها نیز به جذابیت آن افزوده است. فیلم در واقع جهانی رنگارنگ و بی پایان از رنگ و طعم و حرکت و هیجان است و می‌تواند به راحتی مخاطب کودک و نوجوان را سرگرم کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ کودک برای مخاطبان پخش شود.

شناسه خبر 74372