شناسه خبر:74421
1402/7/17 17:40:36

استاندار همدان گفت: نیروهای مخلص، جان‌برکف و اقتدارآفرین فراجا حافظ جان، مال و ناموس مردم و نگهبان ارزش‌های انسانی و قرآنی هستند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در دیدار با شورای فرماندهی انتظامی همدان به‌مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: مجموعه ارکان پلیس با خلوص نیت و صدق و صفا در مقابله با بزه‌کاری، ناهنجاری‌ها و کج‌روی‌ها، تلاش می‌کنند و در ارتباط با خدمت‌رسانی به مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی اضافه کرد: گزارش پلیس در شورای تأمین نشان از تلاش ارزشمند و شبانه‌روزی عوامل این نیرو برای برقراری امنیت است؛ همچنین شعار دو سال پیاپی هفته نیروی انتظامی گویای رویکرد مردم‌محوری پلیس است.

استاندار همدان ادامه داد: تعابیری که مقام معظم رهبری درخصوص این نیروی پُرتلاش و خدمت‌گزار به‌کار گرفتند، گویای تعلق خاطر و علاقه قلبی رهبری فرزانه انقلاب به عوامل این مجموعه خدوم و پُرتلاش است.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: با تلاش، نظارت و کنترل عوامل پلیس راه، راهور و انتظامی در جریان نوروز، سفرهای تابستانی و اربعین حسینی و همکاری دیگر دستگاه‌ها، امنیت مسافران تأمین شد و آمار سوانح رانندگی تا حد قابل توجهی کاهش یافت و این مجاهدت سبب شد که همدان در رده‌های برتر کشور قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: به‌طور حتم درصورت نظرسنجی از عملکرد پلیس در شاخص‌های مختلف، مردم رضایتمندی خود از تلاش این مجموعه برای خدمت‌رسانی را اعلام می کنند.

استاندار همدان بیان کرد: بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو ایام اربعین امسال در همدان ثبت شد که این میزان تردد با کنترل عوامل انتظامی با نظم و انضباط و بدون کمترین حادثه‌ای رخ داد.

قاسمی‌فرزاد افزود: مأموران انتظامی همدان همچنین در حوزه‌های امنیتی و برقراری نظم و امنیت مراسم‌های ملی مذهبی ازجمله راهپیمایی‌ها تلاش زیادی کردند که شایسته قدردانی است.

وی اضافه کرد: تلاش بدون چشم‌داشت عوامل انتظامی حکایت از تبعیت این مجموعه از فرمانده معظم کل قوا است.

وی اظهار کرد: براساس شعار هفته فراجا، پلیس در کنار اقتدار و برخورد محکم با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، با مردم با رأفت، مهربانی و عطوفت برخورد می کند.

۱۱۰ عنوان برنامه هم‌زمان با هفته فراجا در استان همدان درحال برگزاری است.

شناسه خبر 74421