شناسه خبر:74447
1402/7/17 19:05:40

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: تاکنون ۸۰ درصد هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه استان از سوی هیئت نظارت تأیید شده‌اند.

 

 بعد از ظهر امروز پانزدهمین جلسه‌ ستاد انتخابات استان همدان به ریاست حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور رؤسای کمیته‌های این ستاد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، در این جلسه گفت: فرآیند برگزاری انتخابات طبق تقویم اجرایی وزارت کشور در حال طی‌شدن است و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

حسن رضانیا افزود: روند بررسی مدارک داوطلبان به پایان رسیده و تائید مدارک توسط نهادهای ذی‌ربط اعلام شده که ۴۲۶ نفر از پیش ثبت‌نام‌کنندگان دارای نقص مدرک بوده‌اند.

وی گفت: تاکنون ۸۰ درصد هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه استان از سوی هیئت نظارت تأیید شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: بستر انتخابات در گام اول با تشکیل هیأت‌های اجرایی با قوت فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مرحله بعدی روند انتخابات، ثبت‌نام نهایی است و متقاضیانی که پیامک کد رهگیری تأیید مدارک دریافت کرده‌اند، مجاز به ثبت‌ نام هستند.

رضانیا افزود: قانون شفافیت برای نامزدها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اجرایی می‌شود و داوطلبین باید این قانون را رعایت کنند.

وی در پایان پیروزی رزمندگان فلسطین در مقابل نظام استکباری و اشغالگر صهیونیستی را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم شاهد فروپاشی این رژیم منحوس و جعلی باشیم.

شناسه خبر 74447