شناسه خبر:74619
1402/7/22 12:39:23

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: یک‌هزار و 500 عنوان کتاب جدید برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه شده است.

مسعود ویژه روز گذشته با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان، اظهار کرد: از نمایشگاه قبل تاکنون یک‌هزار و 500 عنوان کتاب جدید منتشر شده که برای نخستین‌بار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

وی درخصوص میزان استقبال از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس افزود: در روزهای نخست شاهد حضور کم‌رنگ مردم در نمایشگاه بودیم که در روزهای بعد خوشبختانه شرایط مطلوب شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دوری مسافت نمایشگاه برای برخی شهروندان و خاص بودن مخاطبان نمایشگاه‌های تخصصی و هم‌زمانی با برنامه اجلاسیه را از دلایل حضور کم‌رنگ در روزهای ابتدایی دانست.

 

ویژه در ادامه درخصوص تبلیغات نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی نمایشگاه نیز متأسفانه از سوی برخی مجموعه‌های متولی با تأخیر زیادی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه برای تشویق حضور مردم در نمایشگاه بن‌های تخفیفی به مبلغ 700 میلیون تومان درنظر گرفته شده است، گفت: این بن‌ها در اختیار دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب قرار گرفته تا بتوانند با تخفیف از نمایشگاه خرید کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان یادآور شد: در تمام نمایشگاه‌های دفاع مقدس 20 درصد تخفیف درنظر گرفته می‌شود، اما در همدان طی صحبتی که با وزیر ارشاد صورت گرفت، تخفیف 30 درصدی داریم.

 

 

شناسه خبر 74619