شناسه خبر:74640
1402/7/23 12:22:23

سپهرغرب-گروه خبر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر بجز مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه، هفت تصفیه‌‌خانه فاضلاب دیگر نیز در نقاط مختلف استان در دست احداث است، گفت: از این تعداد پنج تصفیه خانه تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

«رضا داودی» روز شنبه اظهار کرد: این تصفیه‌ خانه‌ها شامل تصفیه‌ خانه تازه آباد با ظرفیت هزار و 800 مترمکعب در شبانه‌روز، هشت هزار مترمکعبی جوانرود، 6 هزار مترمکعبی روانسر، هفت هزار و 400 مترمکعبی سنقر، 6 هزار و 400 مترکعبی صحنه، 700 مترمکعبی سرمست و تصفیه خانه 2 هزار و 200 متر مکعبی کرند غرب است.
 
وی ظرفیت هشت تصفیه‌خانه فاضلابی در دست احداث در استان 36 میلیون مترمکعب در سال ذکر کرد.
 
داودی در ادامه با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها تمام مراکز شهرستان‌های استان دارای تصفیه خانه فاضلاب خواهند شد، گفت: برخی از این طرح‌ها از جمله تصفیه خانه تازه آباد در مراحل نهایی است و با پیشرفت بیش از 95 درصد بزودی آماده بهره‌برداری می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه همچنین تعداد تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب کنونی فعال در سطح استان را 10 تصفیه‌ خانه در شهرهای کرمانشاه، پاوه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، هرسین، کنگاور و بیستون عنوان کرد.
 
 

شناسه خبر 74640