شناسه خبر:74665
1402/7/23 13:11:09

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد: کارگاه تولیدی دستگاه‌های حفاری غیر مجاز در شهرستان ملایر پلمب شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، رضا اخلاص‌مند گفت: یک واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیر مجاز که درحال تولید دستگاه‌های حفاری غیر مجاز تراکتور و غیره بود، با دستور قضائی پلمب و خاطیان به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

وی افزود: این واحد تولیدی غیر مجاز در پوشش واحد صنعتی مرغداری شناسایی شد و با دستور قضائی، همت کارشناسان حقوقی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گشت و بازرسی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل شهرستان ملایر، پلمب شد.

 

اخلاص‌مند از غیر فعال بودن این واحد صنعتی مرغداری خبر داد و ابراز کرد: در این کارگاه غیر مجاز تعداد هفت دستگاه تراکتور و ادوات حفاری غیر مجاز شناسایی و با دستور قضائی طبق ماده 13 قانون توزیع عادلانه آب، کارگاه و تراکتورهای حفاری غیر مجاز پلمب شده است.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 448 حلقه چاه غیر مجاز به طول بیش از 9 کیلومتر مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه در حدود 9 میلیون متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از جلوگیری از حفر 21 حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان گفت و اذعان کرد: با اقدامات شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون 43 دستگاه حفاری غیر مجاز در استان همدان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

 

شناسه خبر 74665