شناسه خبر:74692
1402/7/24 13:19:39

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت‌گرفته به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، بیش از 376 برنامه ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

علی حقیقی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: 26 مهرماه تا دوم آبان‌ماه در سراسر کشور به‌عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده و هرساله به این مناسبت برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، امسال برنامه‌های ورزشی مناسبی در سطح استان همدان در دو بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این برنامه‌ها، گفت: در برنامه‌های سال جاری همایش‌های ورزش صبحگاهی غرب کشور، پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان، دو عمومی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری، دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ورزشکاران همدانی، برگزاری کارگاه‌های ورزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی چندجانبه و کشوری گنجانده شده و طی این هفته اجرا می‌شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و با ارسال ابلاغیه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه نیز تأکید شده است که تمام برنامه‌های ورزشی را به‌صورت مدون در تمامی رده‌های سنی مختلف برگزار کنند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت‌گرفته به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از 376 برنامه ورزشی در این استان برگزار می‌شود، بیان کرد: از این تعداد 296 نفر در ورزش بانوان مشارکت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت مطلوبی برای آشنایی عموم با مقوله مهم ورزش و توسعه آن است، اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم جامعه ورزش به‌ویژه قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران، رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان عزیز، افتخارآفرینان استان همدان و تمامی ورزش‌دوستان تبریک عرض می‌کنم.

 

 

شناسه خبر 74692