شناسه خبر:74834
1402/7/29 12:05:31
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

تهیه هرچه سریع‌تر مرکز داده پشتیبان شهرداری ضروری است

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تهیه هرچه سریع‌تر مرکز داده پشتیبان شهرداری ضروری است، گفت: به همان میزان که شورا بر حرکت شهرداری به سمت الکترونیکی شدن تأکید داشته، تهیه مرکز داده پشتیبان نیز مهم است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در کمیسیون فنی عمرانی با پنج دستور کار و با اشاره به موضوع بررسی اقدامات شهرداری درخصوص پوشش رودخانه‌های واقع در شهر اظهار کرد: در بحث پوشش رودخانه‌های سطح شهر، ممنوعیت‌ها و ابلاغ‌هایی مبنی بر تعلق رودخانه‌ها به آب منطقه‌ای بود و هرگونه دخل و تصرف در آن‌ها موجب برهم زدن وضعیت رودخانه‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم از وضعیت موجود در بحث رودخانه‌ها و پوشش‌دار کردن تعدادی از آن‌ها و عدم انجام این مهم در مناطق دیگر ناراضی بودند، گفت: خوشبختانه هماهنگی صورت گرفته و ابلاغ به شهرداری نیز انجام و مشکلات حقوقی در این خصوص در ابلاغیه رفع شده است.
 
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به موضوع بررسی عملکرد شهرداری درخصوص تهیه مرکز داده پشتیبان شهرداری، بیان کرد: به همان میزان که شورا بر حرکت شهرداری به سمت الکترونیکی شدن تأکید داشته است و هرچه اجرای سیستم یکپارچه نوسازی، شهرسازی و درآمد، واجب و ضروری بوده، این موضوع نیز مهم است.
 
حیدری با بیان اینکه زیرساخت الکترونیکی شدن و اجرای سیستم یکپارچه نوسازی شهرسازی نیز بر تهیه مرکز پشتیبان استوار است، افزود: هرچه شهرداری را از روش‌های سنتی و کاغذی دور کرده و به سمت روش‌های الکترونیک و سیستمی بردیم، به همان میزان این سیستم را خطرپذیر کرده‌ایم.
 
وی با تأکید بر اینکه اگر اکنون مرکز داده پشتیبان تهیه نشود در آینده با هزینه چندبرابری مجبور به تأمین آن هستیم، تصریح کرد: ارزش دارد که شهرداری در بازه زمانی فعلی به‌عنوان یک نیاز ضروری، به این موضوع بپردازد.
 
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: تهیه مرکز داده پشتیبان ضروری است و اگر این فرصت از دست برود، جبران آن بسیار سخت خواهد بود.
 
 
 
 

شناسه خبر 74834