شناسه خبر:75025
1402/8/2 12:43:37

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پرداخت یک ماه کارانه کادر درمان شهرستانهای کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد.

قباد محمدی در نشست با مدیران دانشگاه و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان، اظهار کرد: وزیر بهداشت در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بیان کردند خدمات ارائه شده به زائرین اربعین در کشور بی نظیر بوده است.

 

وی افزود: همه دستگاه‌ها و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پای کار بودند و در مرز خسروی و مسیر پیاده روی بهترین خدمات ارائه شده را به زائرین در سطح کشور داشتیم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد زائرین سال آینده بیشتر خواهد بود و این روند افزایشی است و باید نقاط ضعف را احصا و از الان آنها را برطرف کنیم.

 

محمدی بیان کرد: از هفته آینده توزیع نیروهای متخصص آغاز خواهد شد و باید شرایط کاری و زندگی مناسب در شهرستان‌ها برای متخصصین فراهم گردد.

 

وی ادامه داد: برنامه ریزی تقسیم پزشکان عمومی نیز در حال انجام است و رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان بنا بر صلاحدید و ضرورت همکاران پزشک را در قسمت‌های مختلف بکارگیری کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استقلال در آمدی بیمارستان‌ها در بحث دارو افزایش یافته و تا تحقق 100 درصدی آن پیش خواهد رفت و هفته آینده یک ماه کارانه برای بیمارستان‌های شهرستان‌ها پرداخت خواهد شد.

 

محمدی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های بهداشتی درمانی با سرعت و دقت توسط رؤسای شبکه‌ها پیگیری شود و برنامه پزشک خانواده در شهرستان‌ها با قوت انجام گردد و همه مدیران تمام همت خود را در دولت مردمی برای ارائه خدمت به مردم به کار گیرند.

شناسه خبر 75025