شناسه خبر:75101
1402/8/4 12:04:04

شهردار قصرشیرین از انجام روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر با 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری خبر داد.

« صابر حیدری » روز چهارشنبه با تشریح طرح‌های عمرانی در دست اجرا برای سامان دهی و بهسازی فضای شهر قصرشیرین، افزود: تاکنون 20 هزار متر مربع روکش آسفالت و لکه گیری در محله‌های قرنظینه، امیدوار، روبروی جهاد کشاورزی و چهارقاپو انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، فعالیتهای عمرانی در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

 

شهردار قصرشیرین گفت: اجرای موزاییک فرش بلوار شهرداری به متراژ 375 متر مربع به همراه المان گذاری، زیباسازی، گل کاری، درخت کاری، نورپردازی و احداث سنگ فرش حد فاصل پارک بسیج تا انتهای مجموعه فرهنگی ورزشی در 2 خط رفت و برگشت به متراژ یک هزار متر مربع از محل اعتبارات جاری شهرداری در دست اقدام است.

 

حیدری ادامه داد: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری، بازپیرایی درختان خیابان راه کربلا و بلوارهای اصلی شهر، چمن کاری، گلکاری و زیباسازی بوستان ها، نظافت و نخاله برداری محلات و معابر اصلی به صورت گروهی و هر هفته یک محله، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای رها شده و بلا صاحب مشرف به بلوارهای اصلی، رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به شروع فصل بارندگی، عملیات لایروبی ‌کانال‌ها و جوی‌ها معابر اصلی و محلات، روان‌سازی مسیل ها، نخاله برداری خیابان‌ها و محل‌های پرتردد که در فصل بارندگی حائز اهمیت است نیز با جدیت در دستور کار است.

 

وی گفت: فعالیت‌های عمرانی در سنوات گذشته در آن انجام نشده و یکی از دغدغه‌های اهالی این محلات بود که با درایت و همکاری و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر در اولویت قرار گرفت و این امر محقق و موجب رضایتمندی شهروندان و اهالی محلات شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر در نظر دارند به صورت متوازن خدماتی شایسته و در شأن شهروندان گرامی و در راستلای توسعه شهری در تمام محلات انجام دهد که بتواند رضایت حداکثری شهروندان را فراهم نماید.

 

 

شناسه خبر 75101