شناسه خبر:75156
1402/8/6 12:04:08

استاندار ایلام گفت: همه‌ مدیران موظف‌ هستند به‌عنوان یک تکلیف، پاسخگوی سئوالات و مطالبات مردم در فضای مجازی و رسانه‌ای باشند.

حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در نشست مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، با بیان اینکه 145 مصوبه با 301 طرح و پروژه در سفر رئیس‌جمهور تعریف شده، اظهار کرد: 72 درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور، تخصیص یافته است.

 

وی با تأکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: 96 درصد از مصوبات اجرایی شده است.

 

استاندار ایلام ادامه داد: چهار هزار میلیارد ریال در قالب ماده‌ی 56 مربوط به دو دستگاه آبفای استان و اداره کل راه و شهرسازی است که باید در اسرع وقت جذب شود.

 

بهرام‌نیا با اشاره به دو پروژه‌ مهم شهرستان ملکشاهی مصوب سفر ریاست جمهوری، گفت: با مشارکت بنیاد مستضعفان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی، دو پروژه‌ مهم بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ ملکشاهی طی چند ماه آینده تکمیل شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و رسانه‌ها، گفت: مدبران باید پاسخگوی مردم و فضای مجازی باشند و هر خبرنگار و شهروندی که در قالب فضای مجازی مطالبه و یا ابهامی داشته باشد، مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

 

استاندار ایلام اضافه کرد: اگر چنانچه هر شخص با خبرنگار سؤال و مطالبه‌ای داشته باشد و مدیر مربوطه پاسخگو نباشد با آن مدیر برخورد می‌شود. مدیر دولت سیزدهم باید از گفتمان و منشور دولت سیزدهم و عملکرد خود دفاع کند.

 

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از زمانی که به‌عنوان خادم مردم به استان آمده‌ام تأکید کردم مدیران باید پاسخگو باشند. همه‌ ما در یک ویترین شیشه‌ای قرار داریم که باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

 

وی ضمن تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز استان، گفت: با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و تخصیص اعتبارات این حوزه، 16 نقطه‌ی حادثه‌خیز استان رفع می‌شود.

 

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: مدیران باقیمانده‌ اعتبارات را از وزارتخانه‌ها پیگیری کنند تا شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

 

استاندار ایلام گفت: برای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان و تصفیه‌خانه‌ آب ملکشاهی، شبکه‌های فرعی سامانه‌ گرمسیری‌، تونل کبیرکوه و صبا انرژی از این پروژه‌ها بازدید می‌شود.

 

در این نشست مصوبات سفر مربوط به 11 دستگاه اجرایی بررسی شد.

 

 

شناسه خبر 75156